Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~blactree | użytkownik

imię i nazwiskoKarl Malota adresI zarejestrowany27.06.2007 @18:23:48 ostatnio na stronie30.05.2016 @18:15:15

Zainteresowany wspolpraca ?

T: +353 83 44 99 764
M: karl@afkasolutions.com
Skype: krl.lucas

Pon-Pt.
11AM (GTM+0) - 11PM (GTM+0)

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty OnetSkypekrl.lucas
digarty11 komentarze663 posty na forum806

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~r5    18.07.2007 @11:47:03
masz ciekawego avatara.
pozdrawiam
~Xtention    18.07.2007 @00:31:23
oj, wlasnie sie szkole co do typografii a ty jesteś naprawde niezly. Pozdrawiam
+radekmichalowski    17.07.2007 @15:45:35
az sobie dodam cię do obserwowanych, bo typofilów tu niewielu, a chcę być na bierzaco
~YuKoAlichinoSaN    10.07.2007 @15:07:14
hey,zagadaj na gg 9009859
_______
nie mam kompleksow - najwidoczniej twoja praca jest beznadziejna
~zikoO    06.07.2007 @16:33:57
druga bedzie zrobiona w illku za twoja rada i zobaczymy jak wyjdzie
~vip3r    06.07.2007 @16:26:57
to nie wątp w to bo tak jest w rzeczywistości (zwróć uwage na turbo jakich rozmiarów jest na masce to uno), duo to, to ze owa vetta na King of Europe wykreciła 9,001s. na 1/4 mili co jest oficjalnym rekordem naszego kraju; tertium są corvetty które maja grubo ponad 3000KM i jeżdza w funny car.
~zikoO    06.07.2007 @16:26:27
a pobawie sie czekajmy na 2-ga pracke
~zikoO    06.07.2007 @16:22:06
Dzieki za koment, ale usprawiedliwie sie tym ze moja pierwsza praca tego typu nigdy sie nie bawilem w takie cus :D..
~Zogar    02.07.2007 @18:31:17
witam na DA i czekam na wiecej prac
_______
Życie jest jedno .. bisów nie ma ...
+Tofiq    28.06.2007 @17:53:27
warto sie znac.. aż sobie przeleciałem teraz po dziale projekty/typo na naszym kochanym digarcie. całkiem szalone pomysły ludzie mają.
Nowsze rendery na v-rayu, starsze na lightracerze z 3dmaxa 5tki.
A Cinemą 4D sie zainteresowałem niedawno..
+Tofiq    28.06.2007 @17:30:32
cóz... typografia u mnie nie za bardzo. heh, widze ze u Ciebie z racji "pierwszej pomocy" nie bedze z tym problemu :D
dzieki za odwiedziny
~doode    28.06.2007 @17:12:52
oo super... dzięki za info bo czekam z niecierpliwościa.
ups no ze stroną musze cos zrobić ale jakos nie mam na nią pomysłu ani czasu. (juz sie biore za naprawe) i tu też dzięki
~doode    28.06.2007 @16:43:01
ogolnie troche mnie wkurzyli bo powinni przyslac jedną księge za frii skoro juz sie tam jest
~doode    28.06.2007 @15:41:51
a był..w graphic design book. a cio masz księge bo ja jeszcze jej nie mam:/ w bazie jestem.. przynajmniej napisali mi maila ze .. super. i dodali mnie do linków
ostatnio edytowane: 2007-06-28 15:43:02
~DamianWBA    28.06.2007 @13:36:41
Nie ma żadnej złośliwości z mojej strony, po to te prace wrzucam by zostały poddane konkretnej ocenie, a nie samym "rewelacjom". Tak więc dzięki serdeczne i zapraszam do oceny pozostałych prac
Pozdrawiam.
_______


...::: :::...
~DamianWBA    28.06.2007 @13:13:15
Dzięki na konkretną ocenę, postaram się w wolnym czasie popracować nad tym.
Pozdrawiam.
_______


...::: :::...
Poprzednia strona 1 ... 9 10 11 12
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt